תחנה אחרונה

מספר אחת. איציק קורנפיין

צילום: אלן שיבר

אלו היו שלושה חודשים רעים לבית"ר ירושלים.

שלושה חודשים עלובים לארגון שמכנה עצמו ארגון אוהדים אבל מתנהל כמו ארגון פשע, ואפילו לאחד כזה מוציא שם רע. ארגון שמנוהל ע"י עבריינים שמסיתים ילדים מסכנים, קלי ודעת וחסרי תשומת לב לקלל אישה וילדים של שחקן עבר מפואר של המועדון בשפה שאפילו הביוב היה מסריח ממנה. ארגון שמדבר על "עקרונות" אבל לא הייתה לו שום בעיה לחבור לגרועים שבשונאי בית"ר.

שלושה חודשים עצובים למה שמכונה "הקהל השפוי", אבל נדמה לי שעדיף לכנות "הקהל השפוף". נכון, היה מגעיל לבוא וזה בלתי נסבל לשמוע אוהדים של הקבוצה שלך מקללים לידך את השחקנים שבאת לעודד. אבל יש רגעים בחיים שצריך להרים ראש, להביע אמירה, גם אם זה קשה, גם זה מגעיל. היום אתם מוותרים על בית"ר, מחר תוותרו על העיר שלכם, מחרתיים תוותרו על הבית.

שלושה חודשים מאכזבים לעמותת האוהדים שהתגלתה, במקרה הטוב, כאוסף של אנשים שדעתם נשתבשה עליהם או שאינטרסים אישיים שיבשו אותה עבורם, ובמקרה הרע כסניף של הארגון מסעיף א'.

שלושה חודשים פאתטיים לשחקנים שמדברים עכשיו על "לבדוק אופציות באירופה" אבל ברגע שכמה ילדים מהיציע הפסיקו לקרוא להם "לבוא עד הגדר" הם לא היו מסוגלים לתת פס. שחקנים ששלחו אס אם אסים לאותם פרחחים שקיללו את האמהות והאחיות של החברים שלהם שיבואו לעודד אותם במשחק האחרון כדי שלא יכתימו את הקריירה שלהם בירידת ליגה.

שלושה חודשים מגעילים לתקשורת הישראלית, שידעה לספר כל השנים שבית"ר ירושלים היא מועדון גזעני, אבל ברגע שהמועדון יצא להילחם במי שהופך אותו לכזה, היא עברה מייד לתפקיד של משקיף בדעה מייעצת. נתנה במה לאותם חדלי אישים והפכה אותם לתנועה לאיכות השלטון. אותם עיתונאים שלגלגו על איציק קורנפיין כשאמר שלא בשלו התנאים לשחקן ערבי בבית"ר, באו אליו בטענות על העיתוי של המהלך להבאת השחקנים הצ'צ'נים.

*

אבל אלו היו גם שלושה חודשים מרשימים, בדיוק כמו ה-216 שקדמו להם, לאיציק קורנפיין.

האיש שהופקר לבד בחזית, אבל הוכיח שוב איזו דמות מעוררת השראה הוא. שבתוך כל הכאוס, הבוקה והמבולקה, שכולם מסביבו קורסים או משנים את דעתם בקצב שבו משתנה מזג האוויר באי טרופי, הוא נשאר לעמוד, יציב, איתן בטוח בדרכו. מול כל הרפש. לא נבהל, לא מתכופף, לא מתרפס. לא מתנצל ולא מזגזג.

האיש היחיד שהדבר היחיד שתמיד עמד, עומד ויעמוד לנגד עיניו היא טובתו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. זה שיודע להבין טוב יותר מכולם מה הדבר הנכון עבור המועדון. מנהיג אמיתי שגדול בשלוש דרגות על בית"ר ירושלים ועל הכדורגל הישראלי בכלל.

איש שהייתי רוצה לראות בעתיד משתלב בתפקיד בכיר שבו יוכל להשפיע על החברה הישראלית. וכרגע הוא האיש האחרון שעומד בין בית"ר ירושלים ובין קריסה טוטאלית.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

פורסם בקטגוריה debuzzer, כל הרשימות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.