רשעים שהשעה משחקת להם (האימה, האימה)

מילא שהעונה הזו היא אחת הגרועות בתולדות הקבוצות שלי, בית"ר וליברפול, בעשרים וחמש השנים שאני אוהד אותן. מילא שזה נפל כך ששניהן תפסו עונה כזאת ביחד (בד"כ לפחות אחת מספקת איזה רגע או שניים שאפשר לקחת מהעונה). אבל מה שמסתמן עכשיו, מלוח המשחקים והמצב בטבלאות שבועיים וקצת לסיום העונה, זה שלעונה הזו יש פוטנציאל גדול להפוך לסוג של טראומה מהסוג שישאיר בי צלקות לשנים רבות.

מזמן לא זכור לי, אם בכלל, שהייתי על סף דמעות בגלל הפסד של קבוצה שאינני אוהד שלה (ר"ל בית"ר או ליברפול) אבל זה היה המצב בו הייתי שרוי, אמש, עם שריקת הסיום בקרית-אליעזר.

מעבר לשנאה ההיסטורית לפ.צ. עג'מי (הקרדיט לכינוי לאבישי סלע), גם כך לא היו חסרות סיבות לרצות שמכבי חיפה תנצח את משחק העונה ותזכה באליפות: אלישע לוי הנפלא, העובדה ששיחקה (לפחות בשעה הראשונה) בשתי דרגות מעל עג'מי וכמובן- הקיזוז האדיוטי של לוזון שכמו שזה נראה עכשיו הולך להעניק אליפות לקבוצה שסיימה את העונה עם מאזן הנקודות השני בטיבו.

עכשיו חיפה צריכה לסמוך על אחרים. ואחרים זה אומר מכבי בדרבי ובית"ר בטדי במחזור האחרון- שתי משענות קנה רצוץ, במיוחד במצבים שכאלה. המחשבה שהעג'מים יחגגו אליפות בטדי גרמה לי להתהפך במיטה כל הלילה ולהירגע רק אחרי שראיתי כמה פעמים ביו-טיוב את משחק השרוכים הבלתי נשכח מ- 98' ואת חגיגות "האליפות" שהפכו לטקס אשכבה בעמק הבכא הבלומפילדאי.

וכל זה רק יומיים אחרי שהתברר שמי שעשויה להעניק את האליפות ה- 19 לאיחוד בני-לנקשייר, זאת שתאפשר לה לעקוף אותנו בטבלת האליפויות של כל הזמנים, היא לא אחרת מאשר ליברפול עצמה…

האימה, האימה..

פורסם בקטגוריה ימק"א, כל הרשימות, עשרים ושניים משוגעים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

7 תגובות בנושא רשעים שהשעה משחקת להם (האימה, האימה)

  1. מאת פתגם חכם‏:

    אוהד שמתמוגג שהוא לקח אליפות בעזרת משחק השרוכים, שלא ידבר על חוסר צדק בקיזוז נקודות, כי הפייר פליי הוא לא ממש נר לרגליו

  2. משחק השרוכים עשה צדק פואטי כי בית"ר היתה טובה יותר מהפועל לאורך כל אותה עונה. הקיזוז יעשה עוול פואטי כי הפועל היתה פחות טובה מחיפה לאורך העונה הנוכחית.

  3. מאת ...‏:

    מזעזע.

  4. מאת גילי‏:

    פספוס המקום השישי המוביל לפלייאוף זאת אכזבה! זה יכול היה להיות אחד הקמבקים היפים של השנים האחרונות, גם להתחיל במינוס 10 וגם נצחון ראשון אחרי 8 מחזורים. אבל אז
    מגיעה אולדהאם לסיינט מארי מוציאה לשניידרלין ולאלנה את המיץ ובעצם משאירה אותנו עוד עונה עם יאוביל ולייטון אוריינט …
    אבל אם הייתי מודיעין אזרחי ויצמן-יער , הייתי בודק לעומק את המשחק של הדרספילד נגד וולסול שהובילה 3:2 עד הדקה ה 90, ופתאום הדרספילד כובשת שניים ומנצחת.
    ואם כבר הזכרת את ליברפול, איציק, אז אנגוג או למברט ?

  5. אהלן גילי,
    למרות האכזבה המסויימת מאי ההעפלה לפליי-אוף אני חושב שהסיינטס נתנו עונה מצויינת. בלי ההורדה של העשר נקודות עדיין היה לנו סיכוי אפילו להעפיל אוטומטית. וכל זה, צריך לזכור, עם קבוצה שלמעשה לא עשתה הכנה מסודרת לעונה ונבנתה תוך כדי תנועה. חוצמזה שהג'ונסטן-פיינט טרופי הוא מזכרת יפה מהעונה הזו. היה מדהים לראות 40 אלף אדומים לבנים בוומבלי במשחק שהוא המקבילה לגמר גביע-הטוטו של הליגה הארצית.
    העיקר שלאלנה יישאר בעונה הבאה (או, אם כבר, יעבור רק לליברפול..)
    למבארט או אנ'גוג? אין דילמה בכלל… אפילו בן-שושן עדיף על הצרפתי המצחיק הזה…

  6. מאת יאיר אלון‏:

    אני דווקא קצת שמחתי שהפועל ניצחה.
    אף פעם אי אפשר לשמוח באמת מניצחון של האדומים, אולי אם זה יביא לנו אליפות, גם זה מוטל בספק.
    אבל האפשרות שהפועל תפסיד את האליפות בטדי מדגדגת לי כ"כ!!! זה טוב לא פחות מלזכות בגביע או משהו… יש לנו עוד משחק אחד להילחם עליו העונה הזאת ואם נעשה את העבודה (כמובן שבשביל זה צריך שלמשחק יהיה בכלל ערך מכריע עדיין במאבק האליפות וחיפה לא תפשל) אז לפחות אצלי העונה הזאת לא תיזכר כגרועה כ"כ למרות הכל…

  7. מאת בני תבורי‏:

    אצלי צריך רק להחליף את בית"ר בהפועל פ"ת ואני חזק בתמונה…
    אני כבר לא יודע אם זו אימה, אבל מישהו פעם אמר לי שגם אימה מפסיקה להיות נוראה כל כך כשמתרגלים אליה. בנוגע לשתי הקבוצות האלה אני בדרך הנכונה. בחשבון מהיר אני מגלה שכל מה שנשאר בעונה הזאת שיכול להביא מזור לנפשי הוא שאברם יביא גביע…יאללה פורטסמות'!

סגור לתגובות.