אין מקום אחר

כן הזמן הזה אבוד.. אבל לא בשבילי!
הוא תלוי על עמוד ולא בגללי
(אבל..) אין מקום אחר, אין אחר

נכון שהימים כל כך קצרים
ושיר שאני אוהב כבר לא משדרים..
(אבל..) אין מקום אחר, אין אחר

במקום שאני גר ישנה אישה
מה אתה מחפש? אלי לחשה..
אין מקום אחר, אין אחר!!

('אין מקום אחר' מילים: יובל בנאי)

פורסם בקטגוריה כל הרשימות, נשמת כל חי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

3 תגובות בנושא אין מקום אחר

  1. מאת אריגיא‏:

    שמע אחי, עד עכשיו נשבע לך שהייתי בטוח שאתה צוחק. חיכיתי לטוויסט, לדאחקה, לפאנץ'. אבל ערב הבחירות אני מבין שאתה רציני. אתה באמת תומך במפלגה בלי שום אופי ובלי זהות, בחבורה של יועצים שמנהלים את המדינה.
    וזה הרי לא חדש. תמיד מפלגות השתמשו ביועצים וקמפיינרים. עם הזמן זה הפך לנחלת הכלל ומתקבל באופן טבעי (רק לדעתי זה נוגד את הדמוקרטיה?). אבל מה שקדימה עשתה זה טריק חדש. אם עד עכשיו היו מפלגות שהשתמשו ביועצי תדמית, הרי שעכשיו יועצי התדמית משתמשים במפלגה. פטנט.

  2. מאת בני תבורי‏:

    איציק,
    כמצביע מרצ אני מחוץ לויכוח ברק/ביבי/ציפי, אבל שאלה שמטרידה אותי (לא יותר מידי) היא, למה מוכנים לתת הזדמנות נוספת לשניים שלא ממש זהרו בתפקיד רוה"מ בלשון המעטה, ולא לאחת שטרם היתה שם. אני לא מכיר את ציפי ליבני, אבל בהחלט מתרשם שמדובר באישה נבונה שמציגה עמדות שעם חלקן אני יכול לחיות בשלום, בניגוד לביבי למשל שממנו לא הייתי מקבל מכונית משומשת אפילו במתנה, וברק, שלמרות היותו שר בטחון מצויין ואחראי, לא מצליח להרשים ולהוכיח שלמד משגיאותיו.

    אריגיא,
    איזו אופי וזהות יש לליכוד ולעבודה שאפשר להציג ולהבליט לעומת קדימה? כל המפלגות משמאל ומימין כולל מרצ, משתמשות בשרותיהם של יועצי תדמית. איפה חטאה קדימה יותר מהשאר? כשאייל ארד הריץ את ביבי זה היה טהור יותר? בעולם מתוקן אין יועצי תדמית, יש רק ערכים ומשנה פוליטית/מדינית/חברתית. איפה יש עולם כזה?

  3. מאת אריגיא‏:

    שני דברים. אני לא חושב שאפשר להשוות היסטוריה ומורשת של מפלגות מקום המדינה עם השעטנז של שתי הבחירות האחרונות. הדבר היחיד שהן חטאו, כמו שציינת, הוא בכך ששמו מנהיגים לא ראויים בראשם.
    ודבר שני, החטא של קדימה מעבר לאחרות בנושא היועצים הוא, שמורשתו של אריאל שרון בקדימה הייתה להתייעץ עם פורום החווה עוד לפני הפוליטיקאים שאיתו, ותפקיד יועצי התדמית הפך לגדול הרבה יותר. זו נגיסה חמורה בדמוקרטיה. זה לא שאני מעריץ גדול של דמוקרטיה, אבל או שיש, או שאין. ובכלל הקישור שלבני והקמפיין שלה עושים לכאילו ממשיכי דרכו של שרון זו עבודה תדמיתית נטו, שבאמצעותה מנסים אייל ארד ולהקתו לשכתב את ההיסטוריה. לא חושב ששרון הוא כזה גיבור.
    אין חצי ואין למראית עין.
    ועדיין, מבחינתי מעל הכל, היה רגע אחד בנאום של לבני שאמר הכל. בעוד היא חוגגת ניצחון (מוקדם מדי?), הכתוביות למטה רצו: "רקטת קסאם נפלה בשטח פתוח במועצה אזורית שדות נגב". מנהיגים באים והולכים, והנגב משלם את המחיר.

סגור לתגובות.