גשם באלפסי 2.0

חברים,

כמו שבטח כבר יצא לכם לשים לב (ואם לא אז הנה) עלה ברשת בלוג חדש שלי באתר דה-באזר. מה שאומר שהחל מעתה "גשם באלפסי" משנה מתכונת- את הפוסטים בנושאי ספורט אפרסם שם, בעוד הבלוג הזה יעסוק כעת בנושאים אקטואליים אחרים- פוליטיקה, תרבות, פסיכולוגיה ועוד. יהיה לי העונג והכבוד להמשיך לארח אתכם גם כאן וגם במשכני החדש בדה-באזר.

תבלו!

פורסם בקטגוריה כל הרשימות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

5 תגובות בנושא גשם באלפסי 2.0

  1. מאת אבישי‏:

    ברכות, ברכות!
    נכנסת למועדון יוקרתי למדי…

    הלוואי עליי :-)

    נקרא אותך שם ופה :)

  2. מאת יאיר אלון‏:

    לא יהיה אותו דבר, זה בטוח.
    אני בטוח שתעשה חייל (בעצם אתה כבר עושה, שלא תחשוב שהחבר'ה פה לא עוקבים אחרי הנעשה גם בשדות זרים) גם בדה באזר, מה שכן קצת חבל זה שהבלוג יאבד את הייחודיות שבו והאינטימיות שבו ושאר דברים שדי אפיינו אותו כבלוג פרטי, רק שלך ולא חלק מאיזושהי מערכת.

    בכל אופן המון בהצלחה! מאמין שתעשה עבודה טובה.
    נהנתי מאד לקרוא בבלוג הזה בכל פעם שנכנסתי, אני אזכור אותו לטובה עוד שנים ארוכות.

    * סתם מילה אישית שלי פחות אהבתי שבחרת לקרוא לבלוג עכשיו גשם באלפסי 2.0 וללכת בקו של דורפן בעניין… אבל זה סתם אני…

  3. אבישי- תודה! אתה תמיד מצליח לחמם את ליבי בפרגונים הכנים שלך ולגרום לי להנות ולהחכים מהתגבות הנהדרות.

    יאיר- המון תודה. אל דאגה, בכוונתי לשמור על האווירה המשפחתית של הבלוג גם בדה באזר, זה מה שהופך אותו למה שהוא. חוצמזה, גם גשם באלפסי לא הולך לשום מקום, הוא נשאר כאן ותחת אותו שם (גשם באלפסי 2.0 זה רק השם של הפוסט).

  4. מאת matipool‏:

    איציק – בהצלחה בשני הבלוגים . מניח שאני יהיה מגיב פעיל יותר בדה באזר ( איש רדוד שכמוני שמעדיף ספורט על פוליטיקה ..) אבל אשמח גם לדיונים בנושא ספרות , קולנוע ומוזיקה בגשם באלפסי .

  5. מתי,
    כולנו רדודים :) עכשיו במתכונת החדשה יהיו כאן יותר פוסטים בנושאים האלה, אני רק מקווה שאקלע לטעמך.. ואגב זה- יש תמיד מקום לפוסטים אורחים!

סגור לתגובות.