המחסן של כאילו

אחרי התיקו אתמול מגד מנצ'סטר סיטי ליברפול יצאה סופית מהכאילו מאבק אליפות שהיא כאילו היתה בו העונה. זה היה עוד משחק שבו ליברפול כאילו היתה טובה יותר, כאילו שלטה והגיעה למצבים אבל בסוף נאלצה לחפש משומקום שערים בדקות האחרונות בכדי לחזור מפיגור. אלא שהפעם, בניגוד לפעמים רבות עונה, זה לא הספיק לכאילו ניצחון שהראה כאילו אופי של כאילו אלופה.

בלי ג'רארד ליברפול היא כאילו קבוצה טובה עם כאילו שחקנים שיכולים למלא את מקומו. אבל האמת היא שחוץ מטורס לליברפול יש בהתקפה עוד כאילו שחקן וחצי שיכולים לייצר משהו. יש יוסי בניון שהוא כאילו וורלד-קלאס אבל הרכות שלו מול השער פתאטית. ואולי גם את קאוט שהוא כאילו חלוץ למרות שבד"כ תמצאו אותו ליד הרחבה שלנו מאשר ברחבה של היריבה.

חוצמזה יש את ריירה שהוא כאילו ווינגר למרות שהוא לא עושה שום דבר ממה ששחקן בתפקיד הזה אמור לעשות. היינו להגביה מדוייק לרחבה, לעבור את המגן באגף ולפתוח את ההגנה, או להיכנס לאמצע ולאיים על השער. על הכאילו שחקן כדורגל, לוקאס, בכלל אין לי חשק לבזבז מילים יותר. הכאילו מאמן שלנו כאילו נותן לו גיבוי ושם אותו בהרכב כל פעם מחדש, אבל למעשה הוא סתם פרד עקשן שמנסה שוב להוכיח לכולם שמה שהם לא יודעים הוא לא יודע טוב יותר.

מסצ'ראנו הוא כאילו קשר (קשר זה התקפה יחסית, לא?!) אבל אני לא זוכר מתי ראיתי אותו בפעם האחרונה מאיים על השער. המגינים שלנו הם בכלל בדיחה. דוסנה הוא כאילו מגן שמאלי של נבחרת איטליה אבל למעשה הוא המעסה של האזורי (למי שקנה את אורן ניסים בעשרים מליון ליש"ט אפשר למכור הכל), וארבלואה הוא כאילו מגן ימני לגיטימי ברמות האלה. כאילו

מזל שיש לנו את הכאילו הגנה הכי טובה בליגה שכאילו כמעט ולא סופגת. רק חבל שזה בגלל שכל הקבוצות שבאות לשחק נגדנו עוברות את החצי פעם ורבע במחצית בגלל שאנחנו כאילו קבוצה מסוכנת. חבל גם שבפעם וחצי האלה הם בדרך כלל מבקיעות כשכל כדור שמגיע לרחבה שלנו גורם בוקה ומבולקה כאילו קרייג בלאמי הוא מינימום מסי.

מחרתיים במדריד כאילו משחק העונה שלנו. ההזדמנות האחרונה לעשות כאילו משהו העונה כדי שהספרדי יוכל להמשיך ולספר על הכאילו התקדמות שלנו כאילו שהיתה לנו עוד עונה מוצלחת.

שיהיה המשך שבוע טוב. (לא בכאילו. באמת)

פורסם בקטגוריה אנפילד, כל הרשימות, עשרים ושניים משוגעים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

5 תגובות בנושא המחסן של כאילו

  1. מאת יובל‏:

    עזוב, מאז ש'אפילו' עזב את המחסן של כאילו לטובת 'כמוני' זה לא אותו דבר (נוסטלגיה וגעגועים ל-1993).

    נ.ב.
    מה אתם רוצים? הקבוצה שלי באנגליה אפילו יותר פאתטית (למרות שיש עתיד), אין לי בלב מקום לרחמים על אוהדי ליברפול.

  2. מאת בני תבורי‏:

    איציק,
    מבריק ומשעשע! אהבתי.
    מסצ'ראנו דווקא בעט אתמול פעם אחת לשער אבל החטיא, ויוסי בעט אבל הכדור עוד מתגלגל. למרות שאני לא רואה את זה קורה, לוקאס יכול עדיין ליהנות ממעמד של "הבטחה" בשל גילו הצעיר. ריירה כבר איחר את הרכבת. כל כך הרבה פירוטכניקה יש במשחק שלו שלא מובילה לשום מקום. אגב, ראית את הגול האדיר של סיסוקו שלשום?
    ועכשיו ברצינות. כאוהד אני מסרב בעקשנות לותר על התקווה עד הסוף הברור. אין לי את הזכות המוסרית לכך, שאם כן, כנראה שאני לא אוהד. נכון שאני קצת מתעלם מעובדות ואולי גם פתטי, אבל כמו שאמר קהלת ידידי הטוב (אנחנו יושבים יחד בגוש 1 באורווה…) "זמן לכל ועת לכל חפץ". יענו, להתבאס אפשר גם באפריל, לא צריך כבר בפברואר.

  3. מאת שחר‏:

    ראיתי רק מחצית ראשונה – החמצתם בצורה שלומאלית
    בניטז מאמן מצויין וקידם אותכם הרבה מאוד.
    למרות זאת נראה לי שריקארד מתאים לכם מבחינת האתוס של המשחק ובכדי להחזיר אותכם לפסגה.
    בדקה הראשונה הייה על בניטז קלוזאפ ורואים אותו רושם במחברת,מה אפשר לכתוב לאחר דקה,מה זה מבחן אמריקאי?

  4. מאת RS‏:

    נמאס נמאס נמאס.

    נמאס לי מכל מיני טקטיקנים גאוניים שמחריבים את הספורט האסתטי ובעיקר את הכיף שלי מהקבוצה שלי.

    רפא הביתה!

    זה כאילו שאותו התהליך הנפלא שונגר עשה לארסנל, עושה עכשיו בניטס, רק הפוך. בסוף עוד אני ואיציק נהיה אוהדים של הפועל ת"א…

  5. מאת תומר‏:

    אני מסכים עם בני,לא מתאים לסקאוסר להתייאש לפני הסיום. ג'רארד יחזור וישתף סוף סוף פעולה עם טורס,יוסי יחליף את ריירה באגף,אלונסו יסדר את משחק המעבר ואגר ייצב את ההגנה.תנצחו באולד טראפורד והכל פתוח.לליברפול יש אופי מאוד חזק השנה,היא השיגה 18 נקודות בחזרה מפיגור והיא עקבית הרבה יותר מבעבר. הליגה האנגלית היא מאוד חזקה ואין בדרך כלל פתרונות קסומים שמביאים אליפות וכשיש הם לא מחזיקים מעמד יותר מידי(צ'לסי).
    ואחלה גול של סיסוקו,הוא נהיה סקורר פתאום. זה כבר שער שני שלו החודש.לפני פברואר מספר הכיבושים שלו עמד על אפס.

סגור לתגובות.