מצא מין את מינו

"המאמנים החזקים לא מתפטרים, וגם אם מתפרסם שהם התפטרו, זה שטויות. אתה יודע מה? אני אתפטר אחרי רפא בניטס‭."‬ (יצחק שום, מעריב, 18.1.2010)

פורסם בקטגוריה אנפילד, ימק"א, כל הרשימות, עשרים ושניים משוגעים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

7 תגובות בנושא מצא מין את מינו

  1. מאת אריגיא‏:

    בא לך טוב, הקשקשן. מסתבר שבמקום לקחת את הדברים הטובים, גם המאמנים לוקחים את הדברים הרעים, לא רק השחקנים.

  2. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה)‏:

    אולי מעז יצא מתוק, ובעקבות תחינתו של שומי, יחליט רפא לעשות מעשה – לא למען עצמו, לא למען ליברפול, אלא לטובת עיר הקודש…

    ותודה על אגדת ר' נחמן. אכן פעמים רבות הדרך היא המטרה – עיין ערך נסיונותיו הכושלים של הבעש"ט להגיע לארץ ישראל והשיר המופלא "הדרך לאיתקה"

    http://www.poetryshelf.com/index.php?act=poem&opt=view&id=27

  3. מאת גיל‏:

    לוקח אחריות על התגובה הקודמת…

  4. מאת matipool‏:

    כמו שכתבתי באחד הפוסטים הקודמים – די מבאס להיות כרגע אוהד של בית"ר וליברפול ביחד . איציק – תנחומיי .
    חבל לי על שום שהיה אחד מגיבורי ילדותי ככוכב הפועל כפ"ס . שחקן ענק ואנדר רייטד רציני . עם קצת תקשורת טובה ומעבר לקבוצה גדולה יותר הוא היה מוזכר באותה נשימה עם שפיגלר / שפיגל וכו' .

  5. מאת אבישי‏:

    שום פשוט הרתיח אותי בראיון שהוא נתן למעריב. באמת.

    בד"כ אני באמת לא אוהב פופוליזם, כמו את הקריאה הכמעט-אוטומטית לפיטורי מאמן ברגעים קשים. אני דווקא מאוד מאמין בכך שאתה הולך עם אנשים גם אחרי טעויות, או כשלונות (דוגמאות? קאלה בעונת הדאבל, עטר בעונה שעברה) – ובסופו של דבר אתה קוצר את הפירות. אבל הטיעונים של שום פשוט נשמעו חלולים (כמה ארי-שביט מצידי).

    ובעיקר מרגיז אותי הטיעון של "תראו מי עזבו את ביתר". אז ככה: דרק בואטנג ויואב זיו עזבו בינואר שעבר (כן, הבעיות הכלכליות היו כבר בעונה שעברה). ראובן עטר סיים את העונה שעברה עם מקום שלישי וגביע, בלעדיהם. קאלה עזב, במקומו הגיע הרוש -שהוא בטח לא הבעיה. אמסלם פרש אחרי שכמעט לא שיחק, זנדברג עבר להפועל ומשחק 10 דקות פה, 10 דקות שם – כמו בבית"ר בעונה שעברה. גם שניהם לא עושים את ההבדל. נשארו פרננדז ואלברז. שניהם הלכו וחבל. אבל הסתכלתי לאחרונה על ההרכב וראיתי שם, בקישור האחורי, שחקן זר במקומו. אפילו אחד שאמרו שיהווה תחליף הולם למייטי דאריו (ניסיון כושל להדביק כינוי לשחקן… הלאה…) – נדמה לי שקוראים לו פאולו דה לה האסה. מי הביא אותו? אני? נשארנו עם אלברז. במקרה שלו כנראה שיש לך נקודה, כולנו מצטערים שהוא לא ממשיך, הוא עזב בגלל סיבות שלא תלויות בך, ואם הוא כנראה חוזר – זו ללא ספק תהיה תרומה משמעותית לקבוצה. אבל הנה טיעון קצת בדיעבדניקי: בכסף של דה לה האסה, יכולת להביא מגן ימני טוב במקומו. (מה רע בקישור אחורי של עידן טל וקובי מויאל?)

    החלק ההתקפי של בית"ר ירושלים השנה הוא בדיוק אותו חלק התקפי שסיים את העונה שעברה. ברוכיאן, יצחקי, תמוז, בן-שושן, ורד. חמישייה שבעונה שעברה הביאה לקהל גולים והנאה מרובה – שתואר בצידה. עם אותה חמישייה מה אתה עושה? נדמה לי ששנינו ראינו בשלושת החודשים האחרונים. כדורגל שבעיקר גורם לך לתלוש שיערות, להתרגז ולהתעצבן. כדורגל שלא מחזיר תמורה לקהל הכי נאמן בארץ.

    ואפרופו הקהל – שומי, יש משפט שאומר "הלקוח תמיד צודק". אז הקהל שלנו לפעמים מגזים ולפעמים טועה (ראה מקרה יוסי מזרחי) – אבל בשורה התחתונה, יד על הלב, אתה לא חושב שהם קצת צודקים? שאולי לקהל שמעודד מהדקה הראשונה עד הדקה התשעים מגיע יותר משורת הפסדים מביכים, הגנה מחוררת והתקפה שלא עובדת?

    מר שום, אני מבין שזאת בעיה בשביל אדם גאה כמוך להודות בטעות, אבל לא חבל? לא חבל על קריירה ארוכה ומרשימה שתוכתם בגלל עונה מזעזעת כמו זו? לא חבל שבמקום לזכור לך את הדאבל ביוון והדאבל בבית"ר ופעמיים צ'מפיון ליג, יזכרו את ולאדיקווקז, אובדן האליפות במכבי חיפה, הפיטורים מהפועל ת"א והעונה הגרועה בבית"ר?

  6. אבישי,
    מסכים על כל מילה בניתוח שלך. עכשיו רק תכפיל את זה בשתיים ותבין את התסכול שאני נמצא בו… מה עוד שבמקרה של שום אנחנו מדברים על מקבץ שטויות שהצטבר בחצי עונה בלבד ועדיין יכול למלא כמה עמודים, תאר לך כמה עמודים אפשר למלא על חמש וחצי השנים של בניטז…

    ובעניין אחר:
    כל מי שרוצה להבין למה הכדורגל שלנו נראה כמו שהוא נראה מוזמן לצפות בזה:
    https://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.72329.html
    הכי אהבתי את המשפט "היושר ניצח, כל מי שאמר שיצביע עבורנו- הצביע"… :)
    ובאותו עניין- "נחמד" היה לראות את כנופיית רעולי הפנים של לה-פאמיליה דופקת נוכחות ומפגינה נגד קורנפיין. לא הצלחתי להבין בסבך הפולטיקה המגעילה שהולכת שם מה הוא עשה בדיוק, אבל הנבואה שלי שלא ירחק היום שאותם אוהדים שהוא לא יוצא נגדם באופן חד משמעי כשהם תוקפים גורמים חיצוניים למועדון בצורה אלימה וללא הצדקה לא יהססו לצאת גם נגדו ברגע שמשהו לא ימצא חן בעניהם, התגשמה אפילו מהר משציפתי. ואת זה אני כותב למרות שאני עדיין תומך באיציק וחושב שהוא עושה המון צעדים בכיוון החיובי ומחזיק את בית"ר מעל המים כמעט לבדו ובנסיבות כמעט בלתי אפשריות.

  7. מאת תומר‏:

    מאטיפול, עוד בימי כפר סבא הוא היה מלוכלך. לא נשכח איך הוא וחבריו סגרו תיקו עם שמשון שיביא להם אליפות וישאיר את שמשון ליגה. שום אמר לאחד השחקנים המחליפים שניסה לשחק: אל תעבור את החצי.
    אבישי, מדובר במאמן שגוזר קופונים על שחקנים כמו דה לה האסה, לא סתם העיפו אותו מהפועל והוא שתק, למי שיש חמאה על הראש לא הולך בשמש( או משהו כזה).

סגור לתגובות.